31/10 -11, måndag


Godkväll gott folk!
Sitter nu i fåtöljen framför tv:n, är sjukt mätt och trött.
Hatar att vara sjuk!

Som jag skrev i förra inlägget så hade jag ett litet spa här hemma innan idag. Vardagslyx är aldrig fel när man sitter hemma och är sjuk..

Bild 1; ansiktsskrubb och ansiktsvatten från Nivea som jag använder dagligen + två olika masker från Nivea.

Bild 2; jag började med en djuprengörande mask som skulle sitta på i ca 5 minuter.

Bild 3; sen avslutade jag med en ordentligt återfuktande mask som man skulle låta sjunka in i huden i ca 10-15 minuter.
(Jag vet att jag ser löjlig ut, men varför ska man inte kunna bjuda på sig själv ibland..?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0