31/10 -11, måndag


HAPPY HALLOWEEN!!
Haha ja, idag är det ju halloween. En ganska töntig och onödig "högtid", men ack så rolig! Ingen kan ju påstå att det är tråkigt att klä ut sig.

Min dag började dock inte så bra. Vaknade kl.07.20 med en extrem förkylning och sen kunde jag inte somna om. Olle stack för att jobba strax innan klockan åtta, och då blev jag helt ensam.

Efter en stunds tv-tittande så tog jag mig i kragen och gick in i duschen. Sen hade jag ett litet spa här hemma. Hårinpackning, ansiktsskrubb, en rengörande mask, ansiktsvatten och en återfuktande mask. (Bilder kommer senare idag, hihi)

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv. Har precis gjort en riktigt ordentlig frukost bestående av havregrynsgröt (med björnbär på), ett glas mjölk och en stor kopp te (med smaken bluefruit). Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0