4/10 -11, tisdag

Idag är det tisdag, mhm..
Och idag har det inte hänt speciellt mycket.. Eller jo, en sak!
Jag och fyra andra ska starta upp ett cheerleading-team, ska bli sjuuuuuukt roligt!
Men iochmed att vi är så få i teamet så kommer vi inte att hålla på med danser och sånt, utan vi ska inrikta oss mest på lyft, kast och gymnastik.. även kallat "stunts". Coolt va? Hehe.

Nu sitter jag här hemma och gör inget speciellt, har precis ätit.
Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva så ni får nöja er med detta och en gammal fjant-bild på mig, haha.


Nu ska jag stänga av datorn och fortsätta att göra ingenting speciellt.

PUSS & KRAM,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötnos :)

2011-10-04 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0