6/10 -11, torsdag


Hejsan hoppsan!

Jag var alldeles för trött för att skriva ett blogginlägg igår efter kören, så jag struntade faktiskt i det. Hoppas att ni har förståelse, hehe.

Idag har skolan inte varit så jobbig som den "borde" vara på torsdagar.. Jag började kl.8.30 (som vanligt på torsdagar), men den första lektionen lyssnade vi mest på vad läraren sa. Sen på historia-lektionen så jobbade vi enskilt med en inlämningsuppgift. Helt plötsligt så hade klockan hunnit bli 11.30 och det var dags för lunch. Efter lunchen så hade vi Arbetsmiljö & Säkerhet, men där fick vi bara en liten uppgift och sen fick vi gå hem, skönt!
På torsdagar brukar jag egentligen även ha Naturkunskap B från kl.14.00-16.20, men idag var den inställd. Läraren var "sjuk", men alla vet att han har blivit avskedad.. Sjukt skönt att slippa denna otroligt dåliga och kaotiska lärare!
Jag låter kanske taskig som säger så, men har man haft denna människa så förstår man varför det är skönt att slippa honom..

Nu på kvällen så har jag fotograferat lite och lagt upp tre av bilderna på denna bloggens "underblogg" http://carolinewendel.blogg.se/myphotoshop, feel free to look!

Blev ganska nöjd med några höstbilder så därför lägger jag upp fyra av dom här.






Nu är klockan redan 22.10 så nu ska jag ta en dusch, packa min väska och sticka hem till Olle.. ska sova hos honom inatt.

PUSS & KRAM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0