7/10 -11, fredag


FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG

Äntligen fredag.. Underbara fredag!

Min dag började bra, NOT!
Sov alldeles för länge, så jag kom en kvart försent till skolan. Fast på fredagar så gör det inte så mycket, för den läraren sätter aldrig sen ankomst på oss.

Nu sitter jag och har sjukt ont i magen! Är livrädd för sprutor och nålar, och idag ska jag sätta in p-stav.. och den nålen är EXTREMT stor. Jag kommer få panik!
Ska kleta på Emla-salva (bedövning) runt kl.12.30 och sen ska jag vara hos barnmorskan och sätta i p-staven kl.15.30.. Önska mig lycka till! Haha.

Ikväll har jag i alla fall något att se fram emot. Min lillasyster ska ha filmkväll med några kompisar ikväll så mamma, pappa, jag och Olle är bannlysta från huset under några timmar. Så kl.17.00 ska vi ta bussen från Dalby till Lund för kl.17.30 har vi bokat bord på Glorias. Där ska vi äta mat och dricka några öl, mysigt!

Nu ska jag gå upp till skolans kiosk och köpa något gott, är sinnessjukt sugen på något sött!

PUSS & KRAM,

Kommentarer
Postat av: kajsa

heheheheh kul med p stav, fast det gör inte ont att sätta in den :)

2011-10-07 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0