11/4 -12, onsdag


Regn och rusk.. usch!
Och jag som har köpt ny skinnjacka och allt.. Men det blev helt enkelt till att dra på sig den gamla vind- och regntäta imorse när jag skulle till bussen.

Just nu sitter jag i skolan och gör inte ett dugg vettigt.. Och min lärare bryr sig inte ens om att jag inte jobbar, bra lärare.. Aja.

Idag så hade jag egentligen tid för att fortsätta på min tatuering, men imorse fick jag ett sms om att tatueraren har blivit sjuk.. Tråkigt!
Jag får dock lite mer tid över idag, och detta gör att jag hinner i tid till övningen med kören inför kvällens konsert.
Jag börjar faktiskt tro att allt har en mening och att allt händer av en anledning.
Idag blev tatueraren sjuk, men det gjorde att jag hinner till kören.. Tur i oturen liksom. Perfekt!

I söndags var jag, Evelina och mamma på Nova en sväng och shoppade lite. Jag hittade några riktigt fina kläder (på rea dessutom!!) som fick följa med mig hem. Jag tänkte att om jag köper lite sommarkläder så kanske solen känner sig pressad till att komma fram.. Men icke! Mer regn och värdelöst väder. Men jag är glad ändå!

// glad tjej med ny tunika på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0