15/4 -12, söndag


Idag är jag irriterad, riktigt ledsen och otroligt arg för att vissa människor inte kan vara positiva och trevliga när man försöker hjälpa dom.. men jag ska inte vara bitter! För jag är en glad tjej, alltid.
Och idag är det faktiskt exakt två månader till studenten! Längtar verkligen! Så jag är ändå lite glad.

Nu ligger jag i min säng, kollar tv och trycker i mig godis. Japp. En söndag. Deal with it!

Ska dock snart gå och borsta tänderna och sova. Är riktigt trött.
Vill egentligen vänta med att somna till typ kl.01.00 för då kommer Olle (som har varit i Gävle och Stockholm hela helgen) hem, men jag vet faktiskt inte om jag orkar hålla ögonen öppna i tre timmar till.. Vi får se helt enkelt!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0