18/4 -12, onsdag


Nu är allt så gott som packat (förutom kudden och tandborsten) inför imorgon.
Klockan 05.30 så ska vi samlas vid kyrkan och kl.06.00 åker bussen mot Bryssel! Ska bli riktigt roligt och spännande att åka utomlands och sjunga med kören.
Jag är ju dock som jag är, och jag får extrem resfeber. Har jag packat allt? Pass? Pengar? Strumpor? La jag verkligen ner deodoranten eller tänkte jag bara det..? Jobbigt!!
Men nu ska väskan snart stängas, och då får det bli som det blir!

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag försöka få några timmars sömn.
Tror inte det finns möjlighet till internet sär vi bor i Bryssel, så ni får klara er utan mig tills på måndag när jag är hemma igen!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0