23/4 -12, måndag


Hej!
Jag är hemma från Bryssel igen. Kom hem igår (i morse) strax innan kl.03.00. Bussresan var lång med rolig och mysig!
Har haft en helt underbar långweekend i Bryssel med världens bästa kör. Älskar er. På riktigt. Så jäkla roliga och bäst. Har verkligen skrattat så att jag har gråtit den här helgen. TACK!

Nu är jag dock på väg att bli sjuk tror jag. Ont i halsen, täppt i näsan och hes. Usch!
Ska krypa ner i min fina sköna säng nu och kolla lite på Barbapapa.
Ja, ni läste rätt; Barbapapa.
Jag älskar denna skapelse. Underbara, färgglada och så godhjärtade. Vad finns det att hata liksom..?
Har även upptäckt att man kan få små Barbapapa-figurer i Kinderägg nuförtiden.. Har köpt säkert 10 st ägg den här månaden, men har bara lyckats få 2 st figurer. Så nu ber jag er; köper ni Kinderägg och får en Barbapapa-figur så blir jag jätte jätte jätteglad om jag får den! Jag kommer inte ge mig förrän jag har samlat på mig alla nio figurerna!
Så är det med det!

Nu ska jag kolla på Barbapapa och sen ska jag sova.

PUSS & KRAM.

// Barbapapa och hans familj är så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0