4/4 -12, onsdag


Igår kom jag hem från Egypten, har haft en toppen vecka och bilder kommer senare!

Idag har jag haft mysonsdag. Sov länge i min renbäddade säng, gick upp och bara tog det lugnt, sen åkte jag till Lund med mamma och lillasyster.
Mamma köpte nya kuddar till mig (tack!), så nu är min säng ännu mysigare!
Efter besöket på Jysk (där vi köpte kuddarna) så åkte vi till Mormors Bageri och åt lunch. Vi satt där ganska länge och bara njöt av varandras sällskap, och så skrattade vi. Mys på hög nivå!

I detta nu så ligger jag i min säng och tittar på tv. Är inte speciellt trött men ska ändå sova snart. När man har en stor säng med fluffigt täcke och tio kuddar så är det ibland ganska mysigt att krypa ner tidigt och titta på tv eller läsa lite.

Kram på er mina små fina!

//nya jackan och nya solbrillorna åkte på idag, fint ska det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0