5/4 -12, torsdag


Nej jag har inte flugit iväg till blåkulla, trots att det har varit skärtorsdag idag.. Haha.
Men ute och åkt har jag varit!
Min älskade bästa duktiga Evelina har nämligen tagit körkort, så vi har varit ute och åkt lite idag.

Först körde vi till ICA Maxi och köpte massa mat och sen åkte vi och köpte fiskar. Evelina köpte 10st Guppy till sitt akvarium och jag köpte 5st Guppy till mitt!

När vi kom hem så lagade vi mat; TACOS! Och till efterrätt så gjorde vi marängswish (stavning?), så vi blev riktigt mätta!

Resten av kvällen har vi bara suttit på Evelinas rum och snackat skit. Och så har vi skrattat, MASSOR!
Det finns ingen jag skrattar så mycket ihop med som med Evelina.. men så är det väl kanske när man är så bra vänner..?

Nu ligger jag i min säng och ska sova. Och jag känner mig riktigt trött, så inatt kommer jag nog sova bra! Godnatt.

// världens bästa vän. Än en gång ett stort grattis till körkortet! I love you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0