28/8 -12, tisdag


I'M BACK! 

Ursäkter till dålig uppdatering; 
- Blogg.se har inte funkat i mobilen. 
- Jag har varit för lat för att ta fram datorn. 
- Sommar är trevligare att beskåda utomhus. 
- Mina vänner är roligare att umgås med än en dator. 

Men, nu är jag här igen och anledningar till det är; 
- Blogg.se i mobilen funkar igen. 
- Datorn är framme för jobbsökande. 
- Vädret börjar bli riktigt tråkigt. 
- Mina vänner har börjat skolan igen, på olika håll och kanter. 

På tal om vänner som börjar skolan.. 
Igår flyttade min finaste vän Evelina till Växjö för att börja plugga där. Jag saknar henne redan, men jag får helt enkelt tänka positivt och försöka inse att Växjö faktiskt inte ligger så himla långt bort. Ca två timmar med tåg. Det kan jag nog klara av. För hennes skull klarar jag det! 

Nu sitter jag hemma i köket. Lyssnar på musik och sneglar bittert på min klibbiga havregrynsgröt som hann bli kall innan jag hunnit äta upp.. för att jag klyddade runt på Facebook. Hehe.
Jag får väl skylla mig själv, men FY fasen vad äckligt det är när man stoppar in en stor sked gröt i munnen i tron om att den är varm och så är den alldeles kall och klibbig. USCH! 

Nej nu ska jag inte sura mer. Ska sätta igång kaffekokaren så att jag får i mig lite varmt kaffe istället. Och så ska jag slänga den kalla gröten. Nu. Punkt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0