30/8 -12, torsdag


Åh härliga torsdag. Idag (liksom de flesta andra dagar, haha) har jag inte gjort ett skit. Eller jo, lite har jag ju gjort men inget speciellt.
Jag vaknade, tränare en timme, åt frukost, kollade på tv och sen tränade jag en liten stund till.
Efter det så slog jag min bästa vän en pling. Det var skönt att höra hennes röst även om det inte ens var en vecka sen hon flyttade till Växjö. Hon verkade trivas hittills och det blev jag jätteglad över. Ska försöka bestämma ett datum med henne så att jag kan hälsa på henne snart! Ska bli kul att se hur hon har det där uppe!

Nu sitter jag på mitt rum med radion igång på en lagom volym. Skönt med lite "bakgrundsmusik" när man bara sitter.
Om en stund så ska jag bege mig till bussen. Ska in till Lund med Elina för att äta och sen gå på bio. Vi ska se Magic Mike.
Mmmm, Channing Tatum! Han är ju bara såååå snygg! <3 Kommer garanterat sitta och dregla! Haha.

Nej nu ska jag byta om och sen ska jag bege mig mot bussen. Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0