1/2 -12, onsdag


What the fuck, coolt datum ändå! Riiiight?!

Äh, jag ska sluta larva mig.. Egentligen så skrev jag det där om datumet bara för att lätta upp stämningen för att jag har varit sååååå värdelös på att skriva här.. Men jag ORKAR inte bry mig!

What ever..
Vad har jag gjort för betydelsefullt sen sist då..?
Jag har fixat mitt rum, det har jag gjort!

För ett tag sen när mamma frågade varför jag spenderade så mycket tid hos Olle och varför jag aldrig sov hemma så råkade jag kläcka ur mig att jag inte trivdes på mitt rum, och att jag tyckte att det var fult.. Mamma blev såklart sur och sa till pappa. Oc jag klandrar inte henne, för jag hade också blivit sur om min unge hade varit så otacksam och sa så till mig om sitt rum..
Men i alla fall.
Pappa frågade mig vad jag ville ändra på och det första jag nämnde var; sängen och garderoben!
Det är nämligen så att för något år sen så hade jag en bra och fin säng som var 105cm bred och en bäddsoffa på mitt rum. Gnällig tonåring som jag var så var jag inte nöjd med bredden på min säng så jag valde att kasta ut den för att ha min bäddsoffa (148cm bred) som säng.
Vad jag inte insåg då, som jag har insett nu, är att bäddsoffor inte är gjorda för att sova på i över ett år. Ont i ryggen har jag fått, japp!
Så nu bytte vi ut min bäddsoffa mot två sängar (80cm/st) som bara stod i mormors gästrum. Vips så fick jag en skön säng som är 160cm bred!

Jag klagade ju även på min garderob (som för övrigt faktiskt inte alls var en garderob utan ett kontorsskåp)...
Så nu i söndags var vi på IKEA och köpte nya garderober till mig, och igår rev jag och Olle ner min gamla garderob.
Känns skönt med nya fräscha möbler, som jag har valt HELT själv och som jag är 100% nöjd med!

Detta blev ett långt inlägg om min säng och min garderob.. Skit samma, det är min blogg och du hade inte behövt läsa om du tycker att det jag skriver om är ointressant!

Här är i alla fall en bild på min nya garderob;
(det är en 100cm och en 50cm som vi har ställt ihop så att dom blir som en "hörngarderob")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0