13/2 -12, måndag


Dagen idag började med skönsång för pappa på hans födelsedag. Eller ja, det kanske inte kan kallas skönsång kl.06.30 en måndag morgon.. men glad blev han i alla fall.
Min pappa är så snäll. Trots att det var hans dag idag så fick jag gå och krypa ner i min säng igen efter sången och efter att ha kramat honom. Snäll pappa som inser innebörden och vikten av att få sova länge när man har sovmorgon och börjar kl.10.00. Tummen upp!

Jag lyckades ändå sova alldeles för länge (har en ful vana att lyckas stänga av alarmet i sömnen) och vaknade 20 minuter innan Olle skulle hämta mig.. PANIK!
Det blev jeans, en stickad tröja, håret i hästsvans och kladdig sminkning. Men jag tycker ändå att det är helt okej att se ut som skit en måndag!

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag, och jag tycker att den dagen är ganska onödig. Fin tanke bakom den osv, men ganska onödigt koncept.
Har man en partner (eller en bästa vän, eller vem man nu vill dela dagen med) så kan man väl visa sin kärlek till dom lite varje dag.. istället för massor EN dag?
Aja.. Nu ska jag sova. Godnatt!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0