16/2 -12, torsdag


Sitter och försöker komma på något vettigt och poetiskt att skriva. Men jag kommer verkligen inte på något, så jag skiter helt enkelt i det. Haha.

Jag har för övrigt lite smått panik. Ska på modeshow imorgon, och dresscode är "ditt bästa jag"..
Jaha, vafan ska jag ha på mig då?
Högklackat är det ingen frågan om, men jag kan ju för fasen inte gå i enbart underkläder och högklackade skor.
Så nu ska jag välja och vraka bland alla mina tusen klädesplagg.. men sen kommer den väl ändå sluta med att jag tar något ur mammas garderob, haha.

Det är alla fall tur att Evelina kommer hit imorgon innan vi ska till modeshowen. Hon har samma problem som jag med att välja kläder, så vi får ha panik och beslutsångest tillsammans imorgon.

Sen att jag börjar bli riktigt förkyld hjälper inte min panik.
Så jag fyller min stora kopp (som rymmer ca 5dl, hehe) med varmt te och dricker det samtidigt som jag rotar rundor i min garderob. NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0