18/2 -12, lördag


Fina lilla härliga känsla.
Ni vet känslan när man längtar efter något?
Den känslan hade jag igår, och den känslan har jag idag!

Igår så skulle jag och Evelina på modevisning, sjukt häftigt!
Allt var verkligen fint, och sådär lagom lyxigt.. som på film ungefär.. och det bästa var; jag var där!
Goodiebag vid ingången, mingel med dricka och snacks där inne, och sen en riktigt bra modeshow!
Massa snygga kläder, sminkningar och håruppsättningar. Underbart!

Idag vaknade jag tidigt, fortfarande med ett leende på läpparna från igår.
Alarmet ringde kl.10.00, och jag var faktiskt pigg (för ovanlighetens skull, haha).
Jag fixade mig lite och sen kl.11.00 så åkte jag, mamma och pappa in till Lund. Mamma skulle till Forex och växla pengar, och under tiden stack jag och pappa till Grindhouse Tattoo.
Jag diskuterade design och idéer med tatueraren, och sen bokade jag tid.
Snacka om att ha något att se fram emot!
Så, den 10 mars ska jag plågas! Hehe.

Ikväll ska jag umgås med min familj, för inatt åker dom till Teneriffa i en vecka.. utan mig.
Kommer nog sakna dom lite, fast det kommer jag aldrig erkänna för dom.

Här har ni en bild från modevisningen igår. På bilden ser ni bland annat min kompis Tess, som både var med och anordnade evenemanget och gick som modell på visningen!
Riktigt bra jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0