2/2 -12, torsdag


Åh härliga torsdag!

Dagen började med en skön sovmorgon. Hade ställt alarmet på kl.09.00 men använde min älskade snooze-knapp tills klockan nästan var tio.
Jag valde kläder, drack kaffe, sminkade mig och hann till och med måla naglarna i lugn och ro. En riktigt skön morgon!

I skolan så hade jag först Historia kl.12.30-13.50 och sen Naturkunskap kl.14.00-16.20. Läraren släppte dock oss redan strax innan fyra, så jag hann med bussen till Lund C kl.16.05.
Väl på centralen så mötte Tess upp mig så att jag kunde köpa två biljetter av henne till hennes modeevenemang som äger rum den 17 februari. Ska bli riktigt roligt och spännande!
Tess och jag stod och pratade en stund i väntan på att min buss skulle komma, och kl.16.40 satte jag mig på bussen.

Nu sitter jag på bussen på väg hem till Dalby. När jag kommer hem så ska jag nog dricka kaffe och bara ta det lugnt.
Skulle egentligen ha träffat Evelina men hon smsade mig innan idag om att hon, den stackaren, hade feber, så vi ska försöka träffas på lördag istället.

Jag skriver nog ett inlägg till senare ikväll..

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0