23/2 -12, torsdag


Idag är en smärtsam dag. Vaknade kl.08.00 med VÄRLDENS huvudvärk (kanske migrän?) och den värken har inte gått över än.. trots att klockan snart är 12.30.
Ja, klockan är 12.30 och jag får faktiskt sova till kl.12.00 om jag vill.. för jag har sportlov! Hihi.

Nu tänkte jag.. nej förresten, det gör för ont i huvudet att tänka..
Nu SKA jag gå upp ur sängen, klä på mig och äta frukost.
Sen ska jag nog bädda ner mig i soffan och vila mitt stackars lilla huvud.
Skulle egentligen ha träffat Cajsa idag, men det får bli en annan dag. En dag när mitt huvud inte kommer explodera på henne. Haha.

Nu ska jag ha frukost och huvudvärkstablett!
Vi hörs kanske sen, eller nåt.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0