26/2 -12, söndag


Igår var det kalas för Olles systerdotter Ella. Hela två år har hon blivit, och hon är så söt och duktig!
Ser verkligen fram emot att följa hennes (och hennes storebror Filip, snart 7år) framsteg i livet. Underbara barn!
Men det kan väl bara bli bra när man har bra föräldrar..?
Olles syster Emma är verkligen en pärla!
Trots hennes ålder på endast 27 (snart 28) år så har hon lyckats klämma ut två helt fantastiska barn. Herregud.
Hon är verkligen en sån mamma jag vill bli senare i livet.
Och trots att hon är 9 år äldre än mig så är hon ändå som en bästis för mig. En förebild och en bästis i samma fina lilla person.. Det ni!

I morse så ringde alarmet redan kl.07.30!
Olle och jag hade sagt ja till att hjälpa Emma och Olles mamma (Carina) med att sälja saker på loppis.
Klockan 10.00 blev vi insläppta i parkeringshuset där loppisen skulle äga rum.. När klockan blev 13 så kände vi varken våra fingrar eller tår, så då packade vi ihop det vi hade kvar och åkte hem.

Nu ligger jag hemma i min säng och vilar lite (Olle ligger bredvid och sover)..
Jag har städat lite här hemma så att det ser okej ut ikväll/inatt när föräldrarna och lillasystern kommer hem från Teneriffa. Har saknat dom, så det ska bli ganska skönt att dom kommer hem nu.

Idag är sista dagen på mitt sista sportlov någonsin. Känns ganska sjukt att jag inte kommer ha fler sportlov nu. Och när jag tänker närmre så har jag ju faktiskt bara ett påsklov kvar, sen är det helt slut på lov för min del. Sjukt.

Ikväll ska vi i alla fall hem till Emma och Geggan för att äta kvällsmat och spela Bingolotto. Skönt att avsluta lovet genom att bara ta det lugnt!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0