4/2 -12, lördag


LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG

Idag är det lördag!
Jag vaknade vid kl.10.00 i morse av att pappa knackade på dörren och sa att frukosten var framdukad.. Det är inte speciellt vanligt att vår familj äter frukost ihop, men idag gjorde vi det.

Nu sitter jag med blondering i håret och lyssnar på musik. Ska nog kladda på en härlig ansiktsmask om en stund, och sen ska jag ta en dusch. Skönt att ha massa tid över till att pyssla om sig själv.

Ikväll är det första deltävlingen av Melodifestivalen 2012. Så klockan 20.00 sitter förhoppningsvis jag och Evelina bänkade framför SVT1 och hejar och dissar.. Haha.

På tal om Evelina så ska hon och jag träffas någon gång i eftermiddag/kväll. Jag vet dock inte när och jag bryr mig inte riktigt heller, för om hon kommer hit eller jag tvingas sticka till henne när jag är osminkad så bryr jag mig inte om det. Vi är bästa vänner och vi har sett varandra nyvakna, osminkade och äckliga ett antal gånger, haha.

Nu ska jag som sagt kladda på ansiktsmask och sen ska jag duscha.
Lägger förmodligen ut lite bilder från min och Evelinas "date" senare ikväll (eller imorgon).

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0