5/2 -12, söndag


Händelserik och lite stressig dag.
Cheerleading i Staffanstorp kl.10.15-14.15.
Hem och byta om, kladda på lite smink och äta lite mat.
Kl.15.30 var det samling i kyrkan för att sälja fika så att vi kan åka till Bryssel i april med kören jag sjunger i..
Kom hem vid 19.30 eller nåt, och sen satte jag mig i sängen med en Ben & Jerry's och kollade på "Så ska det låta".

Nu ska jag packa ihop lite kläder och smink, sen ska jag bege mig hem till Olle för att sova där inatt..

Insåg att det faktiskt är måndag (IGEN?!?!!!) om bara någon timme, och jag har inte ens hunnit förstå att det har varit helg.. Känns inte helt okej!
Men det är bara till att bita i det sura äpplet, ställa alarmet på 08.00 och finna sig i det faktum att det är skola imorgon (IGEN?!?!!!)... Haha.

Aja, nu ska jag plocka ihop mina saker och sen ska jag gå på toa (håller på att kissa på mig snart!!)...

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Här är en bild på kvällens höjdpunkt! Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0