7/2 -12, tisdag


JAG BLIR TOKIG!!

Nu har jag fått nog!
Jag har kämpat med finnar i flera flera fleeeera år nu och jag är riktigt trött på det..
Jag har provat det mesta, men inget verkar fungera.

Det som är mest värdelöst är att jag inte har tillräckligt med finnar för att gå till en läkare om det, men jag har ju tillräckligt mycket finnar för att jag själv ska bry mig och må dåligt.
Att gå runt och skämmas över sitt ansikte och att ALLTID vilja ha smink på sig (till och med inför sin pojkvän) är påfrestande och tråkigt.

Just nu använder jag dessa produkter från Neutrogena varje dag och jag hoppas verkligen att det hjälper snart.
1. Visibly Clear, Daily Scrub. En peeling för ansiktet som är underbar!
2. Visibly Clear, Toner. Ett ansiktsvatten som verkligen piggar upp huden.
3. Visibly Clear, Moisturiser. En kräm som ska motverka fet hy.

Jag har använt produkterna ett tag nu, och även om dom är bra så är dom inte tillräckligt för att jag ska bli av med mina finnar ordentligt.
Så idag inhandlades krämen "Basiron AC".. En kräm som i grund och botten ska döda bakterierna som orsakar akne.
Jag hoppas verkligen att denna kräm hjälper mig!

Jag tänker även börja äta bättre.
Sluta med sötsaker och så ska jag dricka mer vatten. Jag har även hört att mjölk inte är speciellt bra för huden (varför vet jag inte) så jag tänkte testa att inte dricka mjölk på en eller två veckor nu.

Detta inlägget var kanske inte så roligt för er att läsa, men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite angående mina tankar och obehag.

Nu ska jag dricka ett stort glas vatten, sen ska jag sova.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0