9/2 -12, torsdag


Torsdag morgon i mitt hjärta alltså!

Ställde alarmet på 9.00, gick upp 9.40. Tog en lååååång varm dusch. Satte igång musik. Sminkade mig lite och fixade håret. Åt lite frukost. Tog den tid jag behövde och jag fixade mig riktigt långsamt..
Ändå sitter jag här på mitt rum och väntar på att klockan ska bli 11.45 för då hämtar Olle mig och sen kör vi till skolan.
Man måste få vara nöjd med att börja kl.12.30 på torsdagar!

Efter skolan idag så ska jag och Evelina bege oss till Spyken för att lyssna på en konsert. Ska bli spännande att lyssna på!

Nu ska jag packa min skolväska och sen ska jag kissa, haha.
En kvart kvar tills Olle kommer så jag får leta efter min laddare till datorn ganska snabbt!

Ni kan få en värdelös bild på hur jag ser ut idag, tills vi hörs nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0