10/1 -12, tisdag


ÄNTLIGEN!

När jag satt vid köksbordet och åt lunch idag så såg jag att brevbäraren kom med posten, och MITT PAKET!
Så nu är mina hårförlängningar äntligen här, så jag har varit i full gång med att fixa med dom i två timmar nu.
Beställde bara blondt hår, men jag har ju svart också så jag har färgat några hårförlängningar svarta nu.

Jag beställde håret från Rapunzel Of Sweden.
Här är det blonda.

Här håller jag på att färga några av hårförlängningarna svarta.
Använder märket "Jane Helen MOOD" när jag färgar hår. Tycker att den färgen är både bra och prisvärd.

Nu ligger det färgade håret på tork på en handduk.

Jag längtar tills mamma kommer hem från jobbet för då ska hon hjälpa mig att sätta i förlängningarna.
Jag kommer ladda upp bilder på före och efter så fort allt är klart!

Olle ligger i min säng och spelar Zelda idag igen.

Så nu ska jag lägga mig och vila en stund i väntan på att mamma ska komma hem.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0