16/1 -12, måndag


Jag vet att det har varit lite dåligt på den här fronten den senaste veckan, men jag har inte mått så bra.
Ni som är vänner med mig på Facebook vet förmodligen att jag har varit inlagd på sjukhus torsdag-fredag pga extrem smärta i magen och feber.
Dom trodde först att det var blindtarmen, men blodproverna var bra och visade inget konstigt så jag blev hemskickad efter en natts observation på sjukhuset.
Nu mår jag helt okej, men jag har fortfarande ont i magen. Men det kommer förhoppningsvis gå över snart.

Nu sitter jag i soffan hemma hos Olle och kollar på tv, en jättebra film; "The Game Plan".
Ska sova så fort den är slut, är ganska trött.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0