17/1 -12, tisdag



TRÖTT SOM ETT AS!

Sitter i soffan hemma hos pojkvännen. Kan knappt hålla ögonen öppna, är så sinnessjukt trött!
Jag har dock redan tvättat av sminket och hunnit ha en underbar ansiktsmask, så det är bara borstning av tänder som är kvar innan jag kryper ner i sängen. Skönt!

Jag är dock hungrig, så jag funderar på att äta något innan jag går och lägger mig.. även om det inte är bra att äta såhär sent. Men jag är faktiskt hungrig, och då bryr jag mig inte om jag blir fet av att äta såhär sent! Haha.

Imorgon börjar jag skolan innan Olle, så jag får ta bussen in till Lund medan han fortfarande ligger kvar och sover. Känns inte helt okej, men det är bara till att leva med det.

Nu ska jag kolla lite till på tv, sen ska jag nog äta något litet, och efter det så ska jag sova.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0