19/1 -12, torsdag


Sitter i min ensamhet på rummet och lyssnar på musik och kollar runt lite på IKEAs hemsida. Ganska skönt att kunna få vara ensam ibland faktiskt, speciellt när man ska välja något så viktigt som en ny garderob!
Sitter dock och är mest irriterad just nu. Jäkla IKEA! Deras garderober är 50cm, 100cm, 150cm osv.. men väggen jag ska ha garderoben på är 120cm! Så jag får ju snällt nöja mig med en liten garderob på 100cm.. Hur FAN ska jag få plats med alla mina kläder och skor i den liksom?!
Och sen ska man välja inredning till garderoben också.. hyllplan, lådor, hängare, förvaring, korgar och gud vet vad dom har att välja på. En hel djungel av saker och jag blir bara mer och mer förvirrad.. BLÄ!
Kanske lättast att åka in till IKEA och välja där? Fast å andra sidan så är det ju faktiskt väldigt bekvämt att sitta här hemma i sängen och välja vad man vill ha, haha.
Får väl ta ett block och rita upp hur jag vill ha det, och sen gå in på IKEAs hemsida igen och klicka runt tills jag hittar vad jag vill ha. Och så får jag inte glömma skriva ner artikelnummer på allt.

Nej men fan, ett inlägg om mitt val av ny garderob, det var väl intressant? Haha.
Nu ska jag inte tråka ut er mer. Ska återgå till mitt letande av garderob..

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir billigare för oss om vi inte åker in till IKEA alls ;).

Puss...

Fast du behöver en ny garderob om du kan lova att den aldrig spyr...

2012-01-19 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0