9/1 -12, måndag


Det finns olika anledningar till varför jag inte har skrivit här på ett tag..
En av anledningarna är att min mamma blev magsjuk på nyårsdag, så jag valde att flytta hem till min pojkvän tills mamma blev frisk.
En annan anledning är lathet. Jag har helt enkelt varit lat. Min pojkvän har dator och internet, men har jag orkat logga in här och skriva? Nej, såklart inte.
Men, så fort jag får hem min iPhone (som jag fick i julklapp men som fortfarande inte har dykt upp på posten) så ska jag ladda ner blogg-appen så att jag kan skriva via mobilen.. Tills dess får ni nöja er med halvkassa inlägg lite då och då.

I fredags beställde jag hårförlängningar. Dyrt som fan, men jag har läääänge velat ha det så nu skiter jag i att det är dyrt!
Och ja, det finns säkert massor av människor som tycker att det är "fake" att förlänga håret, men det skiter jag i. isåfall borde det ju faktiskt vara "fake" att gå till frisören och klippa sig också? Det är väl lika "fake" att klippa av sig håret som att göra det längre?
Aja, jag orkar inte bry mig om vad folk tycker och tänker. Hårförlängningarna är beställda och dimper ner i brevlådan om någon dag, så är det med det!

Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Ska nog bara umgås med pojkvännen och ha ångest över att skolan börjar imorgon igen.

Vi hörs kanske mer imorgon!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0