10/3 -12, lördag


Idag är det LÖRDAG!!

Imorse tog jag en dusch och åt lite frukost innan bilen gick mot Lund.

Sen la jag mig under nålen i lite mer än 3 timmar.
Tatueringen är fylld av små detaljer så den blev tyvärr inte klar idag. Så jag har bokat in en ny tid för ett nytt besök då det sista ska göras!
Kan inte vänta med att få visa det slutliga resultatet för er!

Nu är det snart Melodifestivalen, och jag sitter redan i soffan framför tv:n och väntar. Jag har så ont i huden där jag är tatuerad så jag orkar knappt röra mig, haha. Men det går ju snart över!

Här får ni en liten förhandsvisning på en del av tatueringen. Jag är ju helt nytatuerad och inplastad så det är därför det ser konstigt ut i färg osv.. Ser bättre ut i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0