13/3 -12, tisdag


Idag har varit en bra dag.
Solen har strålat, och jag har haft ett leende på läpparna. Älskar solen och att lite solsken kan göra mig såååå glad!

Solens värmande strålar mot min kind gav mig extra vårkänsla idag, så jag beslutade mig för att klicka hem lite nya saker inför våren.
Det blev ett halsband och ett armband i silver. Tre par trosor lyckades jag också hitta.
Jag hade även spanat in en SJUKT snygg jacka, så den hamnade också i "min shoppingbag".
Sen till mitt andra beroende (näst efter skor).. SOLGLASÖGON! Har jättemånga, men lyckas ändå alltid köpa fler! Så det blev såklart ett par till idag när jag ändå var igång och klickade hem fina saker, hihi.

Nu ska jag sova!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0