14/3 -12, onsdag


Älskade sol, du gör mig så glad och full av energi!
Jag är verkligen världens lataste person, och jag skämtar inte! Alla som känner mig säger alltid saker i stil med "Caroline, det är faktiskt inte så långt att gå.. Du är så jäkla lat!".
Men idag kan jag faktiskt stolt meddela till alla er som tvivlar på om jag och min lathet kommer klara livet att jag har PROMENERAT!
Japp. Ni läste rätt. Promenerat!
Tog en promenad i rask takt inne i Lund i det underbara solskenet innan idag, så underbart!
Sen efter kvällens övning med kören så GICK jag faktiskt hem!
Jag vet vad ni tänker.. "Vem är du och vad har du gjort med Caroline?!", men det är faktiskt så att solen ger mig så mycket glädje och energi att jag uppskattar promenader!

Nu ligger jag dock i min säng och har för mycket energi för att somna. Det är inte fullt så underbart.
Men varför klaga när man är glad OCH inte börjar förrän kl.12.30 imorgon?!
Livet är bra ibland!

Nu ska jag återgå till att räkna får. Kanske kan hoppas på att John Blund tar en sväng förbi min huvudkudde också, men ska jag vara ärlig så tror jag att till och med han har somnat innan mig ikväll! Haha.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0