20/3 -12, tisdag


Idag är jag ledig från skolan.
Hade egentligen bara halv studiedag idag efter lunch, men lektionen innan lunch blev också inställd. Skönt!

Klockan är snart 11.00 och jag springer fortfarande runt i pyjamas. Underbart att vara ledig!
Ska dock snart sätta mig i köket med datorn och historieboken.. Har lite uppgifter som måste bli klara, och idag när vädret är tråkigt och jag är ledig är en perfekt dag för att göra dom!
Ska bara göra mig en stor kopp kaffe, sen är jag redo att plugga!

Tänkte även berätta att jag var ute och gick igår i kvällssolen. En timmes promenad i snabb takt. Så himla skönt!

Nu ska jag ta tag i historieuppgifterna.. Här har ni en bild från gårdagens promenad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0