24/3 -12, lördag


Tänkte bara göra en snabb uppdatering..

Igår så hade vi typ "temadag" i skolan, så vi skulle gå på någon föreläsning på universitetet i Lund och sen fick vi sluta. Skönt!
Skolan hade dock sagt att vi fick gå på vilken föreläsning vi ville, så jag och tre kompisar gick på en som började kl.10.00 och slutade 10.30, haha.
Efter det så stack vi in till stan och shoppade lite och sen åt vi lunch ihop på EspressoHouse, mysigt!

På kvällen igår så tog jag och pappa bussen in till Lund och mötte mamma där. Vi tog en öl ihop på Harrys vid centralen och sen gick vi bort till Glorias och åt mat (och drack öl, hehe) där!
Faktiskt ganska trevligt att umgås lite med mamma och pappa.. Min kära lillasyster var hemma och hade filmkväll med en massa kompisar, därför fick inte jag och föräldrarna vara hemma.. Haha.

I morse när jag vaknade så tog jag en varm dusch, och nu sitter jag vid köksbordet och dricker kaffe.. Ska strax sminka mig och fixa håret.
Klockan 12.00 så ska jag iväg och sälja fika med kören, och jag kommer nog vara iväg till ikväll. Ska ändå bli ganska kul, för medan vi säljer fika så får vi lyssna på en annan kör som sjunger!

Oj vad tiden springer iväg när man sitter i sin egen lilla värld och dricker kaffe.. Klockan är redan 10.30 så nu får jag nog börja fixa mig!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0