25/3 -12, söndag


Idag har det varit full rulle, och det är inte dags att vila än!

Började dagen kl.11.00 med lite sång med kören. Klockan 13.00 var vi klara och jag blev hämtad av mamma. Vi körde iväg till Vellinge för att köpa lite nya blommor och lite påskpynt.
Jag fick även lite nya fiskar av mamma (tack snälla du!).. Så när vi kom hem så var det storstädning av akvariet som gällde!
Nu är det skinande rent och fiskarna är så fina. Älskar mitt akvarium!

Till kvällsmat blev det grillat och nu är jag verkligen MÄTT!
Ska ta ett djupt andetag för att samla lite energi, sen ska jag sätta igång med att städa på rummet. Det ser hemskt ut så det är på tiden att jag städar!

Efter det så ska jag bog sätta mig ner och skriva en liten packlista. Åker till Egypten nu på tisdag (i övermorgon!) så jag måste börja packa nu..

Får se om jag orkar skriva mer ikväll. Annars hörs vi nog imorgon!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0