9/3 -12, fredag


FREDAG I BLODET?!?!?!!!!!!!

Skrev det lite sådär dramatiskt för att avleda er från att jag inte har gjort ett enda inlägg på 5 dagar.. Hehe.
Fy på mig!

Aja.
Massa trevliga saker har hänt den här veckan och dagarna har bara rusat förbi!

Hade en liten spontan sleep-over med Jessika och Stephanie hos Jessika igår till idag.
Det blev god mat, underbar kaka, massa glass, och en del skratt och skitsnack. Mysigt!

Efter skolan idag så begav jag, Stephanie och Jessika oss till Nova Lund för lite shopping.
Jag hade läst i dagens horoskop att "en stor utgift väntade runt hörnan" för mig, så jag hade bestämt mig för att inte köpa något..
Men sen såg jag dom.. Kärlek vid första ögonkastet.. Världens finaste skor!
Jag ringde genast min fina lilla mamma och bad om råd. Hon var snäll nog att betala hälften av kostnaden på mitt fynd. Älskar henne!

Imorgon så ska alarmet ringa tidigt så att jag hinner äta frukost innan jag ska in till Lund och lägga mig under nålen!
Börjar bli riktigt nervös nu, men det ska nog gå bra! Bild får ni imorgon när allt är klart.

Så länge kan ni få en bild på skorna jag köpte idag.. Såååå snygga nu till våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0