11/5 -12, fredag


Fredag, älskade fredag!

Jag är fullt medveten om att jag inte skrivit här på över två veckor, men jag orkar inte ens bry mig.
Mitt liv dom senaste två veckorna har bestått av projektarbete varvat med soff- och sänghäng. Men nu är det klart i alla fall, projektarbetet alltså.
Projektrapporten är inlämnad och hemsidan som vi har jobbat med är uppvisad på storbild för våra lärare och för eleverna i tvåan på vår skola. Redovisat och klart. Fy vad skönt!
Detta hände igår innan lunch, så på lunchen åkte jag och Olle till McDonald's och firade med en festmåltid! Haha.

Nu tänkte jag ta på mig oömma kläder och måla andra omgången av vit färg på mitt blivande nattduksbord. Det blir så fint!

PUSS på er alla fredagslovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0