19/9 -12, onsdag


Jag har kommit fram till att jag tycker om mitt liv. Inte alltid och inte hela dagar. Men ofta. Och det räcker för mig.

Idag har jag hunnit med en del (inte jättemycket, men lagom mycket).
Jag har bakat lussebullar (ja man får baka lussebullar i september!) med mamma. Och så lyssnade vi på julmusik under tiden (ja man får lyssna på julmusik i september!). Mysigt!
Sen har jag jobbat, och gud vad jag tycker om mitt jobb!
Efter det så var det dags att sjunga med kören. Jag gav även en lussebulle till Emma och en till Henrik. Eller ja, bulle och bulle.. dom var formade som penisar (ja man får baka lussepenisar om man vill det!), haha. Dom blev glada. Jag gillar att göra mina vänner glada. Så är det med det!
Sen har jag inte gjort mer.

Nu kollar jag på tv och halvsover nästan. Kanske dags att sova ordentligt..? Ja, det får nog bli så. Bye.

// lite värmeljus gör allt mycket mysigare. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0