21/9 -12, fredag


FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG!!

Ja ni fattar nog nu, det är fredag idag.
Ikväll ska vi äta kräftor. Sen kräftskiva kan man väl kalla det, eller något i den stilen. Gott ska det bli i alla fall och snaps ska vi dricka!

Men innan klockan springer mot kväll så ska jag hinna in en sväng till Lund. Ska till min vän Sara (som utbildas till frisör) för att klippa och slinga håret. Ska bli skönt med lite förändring!
Efter det så ska jag gå en runda på stan för att se om jag hittar något roligt. Är verkligen i behov av nya sminkborstar, så det är det första jag ska leta efter!
- Note to myself; gå inte, jag upprepar INTE, in i en enda skoaffär! Haha.

Nu ska jag fixa mig lite (ja jag har fortfarande pyjamas på mig!) och sen ska jag bege mig.

//hejdå slitna blonderade skräp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0