2/9 -12, söndag


Söndag. Jag tycker inte om söndagar. Inte i vanliga fall. Men idag har jag mått bra!

Idag vart det konsert med kören. Förklädd Gud. Vacker orkester och fem ganska roliga stycken att sjunga.
Klockan 12.00 var det samling för att klockan 13.00 börja genrepet på Bosjökloster (där konserten skulle hållas).
Jag var egentligen inte alls sugen på att sjunga konsert idag men tack vare mina otroligt fina vänner i kören så hade jag riktigt roligt hela dagen.
Klockan 16.00 var det dags för konsert och klockan 18.00 var den över.

När klockan slagit 19.30 så var jag hemma igen och satte mig nästan direkt i ensamheten på mitt rum för att ringa Evelina. Tänkte att vi inte skulle prata så länge, så jag ringde henne från min mobiltelefon.
Nästan två timmar och 73 kronor senare så sa vi hej då till varandra. Haha. Men det varder värt! Skönt att få prata av sig med någon som verkligen känner en!

Nu ska jag sluta trötta ut människor med mitt skitsnack och gå och lägga mig. Klockan kryper sakta med säkert mot midnatt och imorgon är min första dag på jobb!
Börjar dock inte förrän kl.9.00 och jag har bara en kort promenad på ca 10 minuter till jobbet, men man får väl ändå se lite pigg ut. Kurs kl.9-13 imorgon är det som gäller! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0