10/4 -13, onsdag

Tjohejs!
Igår var jag produktiv, minsann. Eller det kändes så i alla fall. Men det kan också ha att göra med att jag vaknade kl.12.00, hehe.
Jag släpade i alla fall upp min lillasyster ur sin säng vid 12.30 och sen tog vi en härlig promenad i den underbara vårsolen. Jag behövde handla ingredienser till att baka, och Josefine köpte kakor och läsk.
När vi kom hem igen så bakade jag Oopsies. Ett sorts LCHF-bröd gjort på ägg, philadelphiaost och fiberhusk. Blev riktigt gott!
Lite senare på kvällen så gjorde jag chokladtryfflar. Även dom enligt LCHF.

Idag har jag gått upp i tid, tränat lite och ätit frukost. Allt innan kl.11.00, haha.
När klockan kröp mot tolv så tog jag och mamma på oss lagom varma kläder och gick ut på en promenad. Skönt, även om det blåste och solen lös med sin frånvaro.
När vi kom hem igen så fick jag fruktansvärd huvudvärk. Tog tablett och la mig för att vila, men det släppte inte, utan utvecklades till migrän istället.
Fick ringa till jobb och sjuka mig, sen somnade jag. När klockan var 17.30 så vaknade jag men hade fortfarande ont. Fick smsa min körledare och säga att jag inte kunde komma och sjunga ikväll. Så himla tråkigt!

Nu har jag ätit och bara tagit det lugnt, så nu har det mesta släppt. Skönt!
Ska nog ta mig en kopp kaffe och en chokladtryffel framför TVn. Ciao!

// recept på Oopsies. Enkelt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0