8/4 -13, en ny start


Inte skrivit här sen september och nu blir det två inlägg på en dag, haha.
Kände bara att jag vill dela med mig av vad mitt liv kommer att innehålla dom närmsta veckorna; LCHF.
Jag började med detta idag och jag vet att det finns fruktansvärt delade meningar när det kommer till denna diet. Men jag ser fram emot att testa detta några veckor nu.

Jag sov länge idag (till 12.00) så jag åt brunch kl.13.00. Hackade kokta ägg, tonfisk, majonäs, peppar och dill. Till det drack jag ett stort glas vatten och åt en Babybel-ost. Mums!
Till kvällsmat gjorde jag en gratäng med brysselkål, quornfärs, grön sparris, grädde, vitlök och ost. Nu är jag sinnessjukt mätt! Haha.

// brunch och middag. Enkelt, gott och sååå mättande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0