8/4 -13, måndag


Ja kära vänner, ni ser rätt, jag är livs levande och skriver här igen.
Sen vi hördes sist så har mitt liv varit en liten berg&dalbana, men jag står på benen och försöker skina ikapp med vårens sol som så fint hittat till oss.

För att fatta mig kort;
I november så hade jag ett långt samtal med Olle och vi kom fram till vad som var bäst för oss; att bryta förlovningen och bryta upp helt. Alla behöver inte veta allt, men vi bråkade mest och var helt enkelt inte menade att fungera ihop.
Jobbig period. Men man klarar sig absolut, efter ett tag.

Mitt liv gick upp & ner och hit & dit.
Det blev ett nytt år. Och i slutet på januari så började jag dejta (ja jag kallar det dejta) en fin kille. I februari, närmare bestämt på Alla hjärtans dag, så blev vi tillsammans. Och nu är jag glad. Otroligt glad.
Linus är verkligen en person som kan få mig att le, hur miserabelt mitt liv än känns. Han är för jäkla bra, helt enkelt.

Jag har även börjat träna. Mest med min fina vän Emma, på ett gym i närheten av där vi bor. Jag älskar det! Att träna ihop och att peppa varandra till att klara dom sista repetitionerna är en fantastisk känsla!
Nu gäller det bara att ha nog med självdisciplin för att lägga om kosten också, sen ska jag nog få se resultat. Längtar!

Det blev kanske inte speciellt kortfattat, men här är en hum om vad som pågått i mitt liv. Nu är jag på banan igen och i het ska få stoppa mig! "When life hits you hard, stand up and hit back, harder"!

Nu ska jag göra ett par sets med squats, sen ska jag slänga mig i soffan.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0