Ishockey i mitt hjärta!

4 maj, lördag

Idag har jag haft en bra dag. Solen sken hela dagen och jag har sken ikapp med den allt vad jag kunde!

I förmiddags åkte jag med mormor och köpte en ny grill, som jag senare monterade ihop till henne, utan hjälp.
Som tack bjöd hon hela familjen på mat. Mums!
Till efterrätt bjöd hon på jordgubbar och grädde. Vadå sommarkänsla?!

Efter maten så bänkade vi oss i mormors soffa och kollade på hockey VM, Tjeckien-Sverige. Och trots förlust mot Schweiz igår så skärpte Tre Kronor sig och vann med 2-1 mot Tjeckien ikväll. Gött!!

Nu ligger jag hemma i min säng mätt, glad och trött. Letar efter ett nytt objektiv till systemkameran med Blocket sviker mig tyvärr idag. Får fortsätta leta!

// här är en hel hög med bilder från idag och ikväll. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0