Rubrik med datum? Nä, nu räcker det!

3 maj, fredag

Idag är det äntligen fredag, men jag har noll fredagskänsla pga att det var ledig dag mitt i veckan. Hela min inre kalender kommer ur balans när det är lediga dagar mitt i veckan. Gah!

Igår efter jobbet så följde jag med min kollega och vän Elsa (och hennes pojkvän) till fotbollsplanen här i Dalby och kollade när damerna spelade match. Det var faktiskt ganska mysigt att sitta där i solen och kolla fotboll.
När jag kom hem så pratade jag i lite mer än två timmar i Skype med min kära Växjö-bo Evelina! Alltid lika kul att prata, och om 5 dagar åker vi till Ungern på långhelg. Längtar!

Just nu sitter jag med hårinpackning och bara tar det lugnt.
Funderade lite på om jag skulle sluta skriva datum som rubrik på mina inlägg och istället skriva det i inlägget. Kanske dumt att skriva datum överhuvudtaget iochmed att det står längst ner vid inlägget ändå. Men jag skriver mest datum för min egen skull, när jag i framtiden kanske vill läsa mina egna inlägg osv.
Ja, jag ska nog göra så. Inga mer datum i rubriken.

Nu ska jag tvätta ur hårinpackningen och sen får vi se vad som händer senare. Ciao!

// fem dagar till Ungern. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0